6/24/2007

My best bride gown?

作為新娘子,穿上婚紗,只係一生一次。要揀選一件自己最心愛的婚紗,實在不容易。最然距離婚期還有一段日子,但唔想臨急抱佛腳的我,已開始不斷睇不同的婚紗雜誌,但都唔知點解係覺得好似唔啱心水。老公一向都知我對衣衫有要求,仲成日搜羅不同的書俾我睇。佢剛介紹的bride真係有d料到,但如果要造一件婚紗,真係要花上一筆,o.......靚係要用錢買的嗎?不過我相信開心係唔駛用錢買!:>

2 則留言:

匿名 說...

所以我哋要係充足既時間就先準備囉,務求至抵至靚,放心啦實有件至靚至啱key既婚紗比我老婆仔既!

匿名 說...

haha,漂亮的準新娘子,最緊要個人靚,咁就著咩都靚啦!
得閒打多d老虎,保持心情開朗就得啦!

啱啱返港的老虎隊