10/29/2007

台灣婚照篇-最終回 OurWeddingPhotos


新鮮火熱送上最新的緍紗照,想看個清楚?按下照片哩,慢用哦。

6 則留言:

匿名 說...

大家期待已久既vian婚照終於有得睇喇~我放學返屋企第一件事就係開電腦睇喇~good job~有cool又有笑類型~你幾個style都幾好~
1)我都好鍾意黃色o個件~haha~show-off晒你既身材呀~
2)Dior o個part好有型~黑色晚裝special~
3)短髮婚紗look好清純好plain~
4)長髮look成熟d & 有女人味
5)玫瑰look set個頭幾好~i like it
但dom好似便服look多過禮服咁喎?
而d景都好靚~咁你地揀左邊張做油畫呀?

vian+dominic 說...

Yeah!我都好鐘意黃色衫個LOOK,不過身材都係靠個爸爸姐,HAHA!
至於油畫揀左邊幅,唔係formal的婚紗look做大相,係揀左長髮LOOK的「太陽傘下戀人」,作左個名HEHE!

Unknown 說...

HIHI 我係二打六呀~ 哈~
睇完你d相~ 我最鍾意係室內個大紅玫瑰加婚紗個look同埋黃色外拍look 個頭set 得好正~~ 跟住就係dior x 黑色晚裝, 嘩~ 好型呀!!!

vian+dominic 說...

To zoe: 喂喂,共渡風雨既朋友,我地得左啦,我地付出既無白費到呀,到時我地既大日子可以相遇啦喂!
嘻嘻,謝謝你既贊賞呀!

Unknown 說...

哈哈~ 共渡風雨, 呢個名好貼切~
你知嘛, 我同我BF 第一次一齊低頭祈禱, 竟然就係為o左你地兩個~怕你地冇位呀~哈~ (你兩個去左買早餐時, 我地向聖堂門外祈禱, 成件事幾咁神聖 !!)
喂, 快D ADD 番我MSN 啦, 得閒可以傾下~HEHE~

vian+dominic 說...

妳真係令我地好感動啊!還要謝謝妳把傘子,如果唔係我地都變濕水雞啦。放心啦,妳未來老公都係天主既兒女,我地都會為佢禱告希望佢都早日信主啊!