7/22/2007

熱辣辣睇樓團

今日難得放假,一有時間就要為結婚做準備功夫。咁好陽光,我同老公冇選擇到沙灘,去左揀樓。其實之前老公都寫左睇左幾個地點,不過都係未揀定。同埋我一直都好想住下村屋,但由於一路都冇租盤關係,一直都未睇過。終於今日去左屋企附近的村屋,見到有間地產,專租村屋,但係...我地兩個不停滴汗等了又等,都係冇人返黎,個地產帶人出去睇屋公司電話又唔飛線去手提,點做生意GA!最後我地都係敵唔過太陽伯伯,係附近行左一轉就走了。我地都諗如果有得睇就好啦!又近地鐵,又有渡假feel,好正!(最正就當然可以養狗:>)

之後,我地竭而不捨,因為老公話知道有另一間地產係荃灣都有好多村屋盤。雖然已經成身濕晒,都想去睇!滿心歡喜去到,點知話得一間,仲要唔就腳。後尾個地產介紹我地係附近一間唐樓的一房一廳,三千幾蚊,好似好吸引咁,就上去睇樓。
我地滴住汗行左6層樓梯,行到上去,佢完來係一伙間三戶,一房一廳連厠所同廚房,其餘兩戶係套房。因為佢番新裝修緊,都未睇廚房,我問佢個廚房係邊,地產話係厠所出面,即係將個厠所間開,要經過一個好細的厠所先可去到一個好細的厠所。其實細都唔緊要,但厠所同廚房係一齊係完全接受唔同!咁如果大大的話,又煮緊的話咪好唔衛生!香港真係冇奇不有!

如果佢唔係間開一伙三戶,我覺全層租出地仲好,最多六千幾蚊!因為我地最欣賞佢個天台,個天台係好大好乾淨,可以用埋,得閒BBQ下幾正!但尼個間隔我寧願揀返之前我地睇太子,都叫做巿巿正正有兩房一廳,都係五仟幾蚊!

不過都係睇多幾到先決定,暫未下到結論!繼續努力為我們的安樂窩努力呀!

沒有留言: