9/01/2007

好趕呀!

今日已經踏入九月啦,距離出發影相原來只剩下12日,兩個星期都唔夠!之前一路懶懶行,諗住冇野要準備,點知俾家姐話我連facial錢都想慳番,到時唔上妝唔好喊!我再諗下原來我仲要修眉、修甲、脫加拿大毛、膚mask...........原來有咁多野要攪,仲有做facial都唔止做一次,又唔知駛唔駛電下眼睫毛,哎吔真係好煩。
所以今日尼尼拿拿整左個頭先,約埋我個美容fd下星期去做我人生中第一次的facial!

開始有d緊張,影相仲有咩要帶去呢?好多野要準備呀...............

3 則留言:

匿名 說...

放鬆心情~皮膚就靚靚~你皮膚唔差~呢排勤d做保濕mask就可以~至於你都可以修下眉既~我o個間會幫我修~唔知你o個間係唔係~加拿大毛一定要搞掂佢啦~至於帶d咩~睇下你o個間野有無指定要你帶d咩去啦!大約都係:(女)girdle~nu bra~打底褲~鞋~落妝油~防曬用品~蚊怕水~(男):黑白襪~鞋~大約係咁上下啦

vian+dominic 說...

喂!原來我冇白/淺色內褲,但有內色打底褲(修肚褲),咁得唔得呢?
仲有男帶一對黑鞋得唔得呢?

匿名 說...

我有修肚褲但我無帶上去~淺色內褲都無呀?有無白色O個D打底褲呀?無就買條啦~$10-20都有啦~其實著呢D得架喇~唔使話一定要著修肚褲~