2/29/2008

Monalisa 揀相篇

今日去ML揀相,要揀12張出黎,對我地黎講真係一D難度都冇,不出半小時我地已經攪掂。ML姐姐當然係盡佢的職責叫我地加加加啦~ 好可惜.......要令大家失望!!最後俾左banker一句「唔買」!ML姐姐仲臨走前帶著黑面贈左句「你地尼張單呢係乜都冇加!」 Fine!咁的態度,1蚊我都唔會俾。攞相仲要自己打去問,唔係佢打黎話有相call我地攞!同台灣的服務實在是天堂與地獄!!

相的質素其實唔係話差,不過佢地的造型同攝影手法就尼......所以我地都揀左d比較formal的,當中都有d少驚喜,有一兩張比較活潑的相,都係我地少有!仲有1張大相,2張8R同2張5R係送的,對我地黎講真係bonus,唔駛$$有相送都已經好good!所以我地都冇乜要求啦!6月先有相睇,到時就睇到香港與台灣齊存的婚紗照!

沒有留言: