8/22/2008

密羅緊鼓

好快好快....仲有2個月多D就到啦!所有野都要加速去做,但仲有好多好多好多..........
尋日上午,我同老公特登特請左假去辦婚事,好似辦年貨咁!
首先去左婚姻登記處攪登記攞教堂紙,本來諗住約早D,早D攪掂早D可以返工,點解2隻豬最後都係遲左成30分鐘,去到俾政府D亞嬏串,幾驚佢話唔幫我地做,要再去過。 填政府最麻煩,樣樣野都話要一樣,我之前賴過野,所以都諗會唔會簽名都要同第日簽紙一樣尼,我就已諗定簽邊個名,申請表都係果個名,但又冇講俾何生聽,就係咁樣又俾政府亞嬏串。 「係呀!第日要簽返一樣名架,你改唔改呀?改我又要scan過,係就快d」,何生最後理得佢照改!

攪掂後又去左問介子鋪,造介子的期要幾耐,造唔造到我地想要個款等....起初第一間(之前已問過)之前黎問話整到,但而家又話整唔得,好彩問多佢話整到,肯幫我地整,真係開心唔駛又要諗過。下個星期就去KO埋佢!

35度,係35度一對熱血新人之後又去深水埗睇何生套禮服的配件,仲有聖堂佈置的紗。
下午老公返工,我要繼續熱血,KO左褂鞋同婚紗手套。初以為好易攪,但都揀左好耐,褂鞋原來間間都唔同,有D真係著得好唔舒服,D碼又有唔啱。著一個朝早,所以都真係要揀到GOOD為止呀!

中國加油,一對新人都要加油呀.....

4 則留言:

匿名 說...

冇諗過褂鞋都要咁講究添,諗住求其買幾十蚊對ja,因為都係著兩至三個鐘

匿名 說...

熱血新人加油呀!

vian+dominic 說...

其實都係幾十蚊,但同價錢都有唔同程度的舒服。所以唔好心急試清楚D呀!如果一開波就夾痛隻腳,之前成晚一定想丟左對高跟鞋!

Re Mandy: 多謝熱血的好姊妹!

匿名 說...

嘩...辛苦晒...我呢個伴娘都幾好做...起碼唔駛陪呢樣陪嗰樣先...多謝晒新娘!!!