8/31/2008

大野先生又攪掂啦!

Yeah!Yeah!Yeah! 幾樣大野都攪掂左啦!
一直最煩腦我們的家在何處的問題,十分感謝天主的安排,只是於短短1個星期內已經成功KO左啦!實在是太感動了!正是我們一直夢寐以求的地點方便但非港式屋苑的村屋喇,居住地點只需2分直達地鐵站,環境清幽。 哈哈!其實間屋一D都唔大,300多尺,但四四方方,仲有我最喜愛的開放廚房。以我地兩個做野已佔人生3/4時間的來說,有個竇已經好good,最good當然係租金夠平啦!$4500成交! 結婚後仲有10萬多個洗錢大計,當然是要以慳為大前題啦! 仲有仲有呀,佢係全新裝修,而家都睇到大約裝修,預計9月尾先起租,又可延到最後時間先俾錢,實在太好啦!

今日仲confirm埋造介子同教堂花佈置,check list又可take走多樣啦!



係咪有d幾我媽媽幫我整的花球呢!係我杯茶都係揀返個杯茶,難得我另一對partners都一齊揀左尼款,大家都係鍾意清野!
繼續倒數,續續KO!

3 則留言:

匿名 說...

恭喜晒~O咁快可以揾到個安樂窩~GOOD!我地又多左個好去處喇!

匿名 說...

絕對係good呀!!! 你一日之內攪起晒幾樣野!
個佈置正呀~我一眼見到佢已經好歡喜~ 仲有6x日 !! 衝呀!!!

vian+dominic 說...

二打六,能夠有你咁容易話為的拍擋真在太感恩啦!