9/21/2008

閃閃閃I LIKE IT

日子越來越近真係開始有D緊張,每一日都諗有咩未做呢,每個星期的行程都安排得密密麻麻!公司有7日婚假,但如果有一個月婚假就好啦.........(無聊的幻想) 雖然籌備的"煩"多程序真是有點壓力,但一諗到有得盡情扮最靚當然好鬼興奮啦!最愛浮誇野的我梗係唔少得要閃行佢啦!腳要閃、耳要閃、手都要閃、打電話都要閃(其實唔關事)!最開心係D accessories唔係貴,租佢$268攪掂,雖然只係一晚,但買左第日都冇用,靚盡一刻都抵呀!至於對鞋就..........真係一世都未買過咁ge價錢的鞋.............相信日後會著得返ga!

粗野鐲,已經係我最愛,仲要係閃的粗野,哇.......I LOVIN IT!


尼對耳環尼.....真係.....好鬼係我style呀!難得gant野都可以有點民族feel!GOOD~


登登登櫈!傳說中的玻璃鞋...唔係水晶鞋先係,終於得手啦!
每一條帶都係鑲滿水晶架,真係粒粒皆辛苦呀,每粒都是有血有汗架.........血汗錢呀............!
為左配合尼個crystal collection,I phone 係閃閃系列之一!
亞閃,我好鍾意你呀!

5 則留言:

匿名 說...

亞嬋,你真係好閃呀

望見對鞋,又記番d唔係好想記得架野

匿名 說...

咦...又真係幾"令"喎...
唔好引我...事實係...我都睇緊...同好想買鞋...
鄧同學...唔好害我洗晒你啲人情~~~

vian+dominic 說...

靚係付出代價架!姊妹們我地一齊靚啦!

匿名 說...

D accessorie好靚喎~價錢仲好抵!

vian+dominic 說...

hehe!只不過係左手錢放係右手到!靚真係要付出代價架!