10/23/2008

老公山日快落

緊迫婚前老公生日真係一個好藉口,可以娛樂下..............但點知真係搵黎

本身都冇諗住整野食啦今年,忙到咁仲攪乜呢,老公生日前一晚仲要返學,點知放左學行過百佳seafood hand走左入去諗住睇下冇乜可以整又唔駛太多功夫。聰明的我,突然諗到木槺布甸.....yeah!老公又鍾意食,又易整(但其實未整過)! 跟進打去問三家姐買乜材料,一心諗住蛋糕都整到,一個木槺布甸冇理難到我ge!

買好晒野返到屋企,再問三家姐點整,佢一講話用打蛋器打到...........................幣!唔記得打蛋器係唔係到添,點知好好手尾的亞媽真係之前攞左去二家姐到................................點算呀! 三家姐用手打都得ge,不過耐d姐..........

懷著冇理由唔得信念的我,真係好勇咁用手打....................一邊打.............一邊諗"當減肥、當減肥............真係好攰呀...................用手打係絶對唔理智的行為,小孩切勿模仿!

想交換手打,但左手又唔協調喎......打到周圍到係,唯有用晒右手打。希望到時大家見到鴛鴦臂的我唔好大笑!

製成品結果係.................................變左木槺moss! 因為雪得唔夠時間!嗚嗚嗚............真係唔抵呀,我一定會再接再黎架(但一定會用打蛋器)!!


車輪打..............個手動發蛋器得咁細咋........古古力煉奶YUMMY!(不過我戒嚴唔啱我)


味道好味的木槺MOSS! 9週年木槺MOSS特別辦!

沒有留言: